کتابهای زیست شناسی منحصر به فرد
 
مشاوره و برنامه ریزی رایگان کنکور
هنر 100 % زدن زیست شناسی و روش های علمی مطالعه کنکور

به زودی کتاب تحلیل اشکال و ریز بینی های منحصر به فرد آن به چاپ می رسد و مجموعه کتاب های اموزشی و تحلیلی زیست شناسی منطبق بر سوالات آزمون های چند سال اخیر و مخصوصا آزمون سراسری سال 91 که بی شک میتوان گفت با کتاب های داخل بازار تفاوت عمده ای دارد از این بابت که سعی شده در نگارش این کتاب از کتبهای مرجع زیست شناسی مانند بیولوژی کمپل و سولومون و ژنتیک سایمون کمک گرفته شده در حدی که مطالب کتاب درسی برای دانش پژوهان قابل درک و در سطح کتاب درسی باشد و از گزافه گویی و مطالب اضافی صرف نظر شده باشد.

مطمئنا کتابهای مرجعی که نام برده شد( بیولوژی کمپل و سولومون و ژنتیک سایمون)برای دانش آموزانی که در سطح المپیاد کار کرده اند نام آشنا می باشد.

با توجه به اینکه کتابهای در حال تالیف و چاپ شاید به بازار بیرون با توجه به شرایط خاص ارائه نشود و در انحصار خود موسسه و انتشارات و شاگردان خصوصی باشد در حال رای زنی هستیم که از طریق این وبلاگ تعدادی از این کتب را به علاقه مندان به زیست شناسی و 100 درصد زنی به فروش برسانیم.



Create your flash banner free online

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


هدف از ایجاد این وبلاگ کمک به تمام کنکوری های عزیز است و مخصوصا کسانی که به خاطر نداشتن وضعیت مالی خوب از یه مشاور و برنامه ریز خوب محروم هستند.
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مشاوره و برنامه ریزی رایگان کنکور و آدرس biology100.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 24517
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


فال حافظ


فال امروز

استخاره آنلاین با قرآن کریم


.

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس